Leef in Balans

 

Maaltijdplan

 

Hoe maak ik een Herbalife voedingsshake?

1. Neem 2 volle eetlepels Formule 1 voedingsshake.
2. Voeg daar 250 ml vloeistof naar keuze (yoghurt, sap, karnemelk, …..) aan toe.
3. Shake! Neem een shakebeker die goed afgesloten is of gebruik een blender of staafmixer.

Ga vervolgens rustig zitten en neem de tijd om van uw shake te genieten.

Het is heel belangrijk om uw shake op de juiste wijze klaar te maken, Maak zoveel mogelijk gebruik van magere, vetarme of light producten. Maak uw shake wel zo lekker mogelijk, dan geniet u optimaal van uw nieuwe gezonde levensstijl.

Vergeet uiteraard niet om voldoende water te drinken, 2 liter per dag. Zo geeft u uw lichaam de kans om afvalstoffen af te voeren.

Hoe kan uw dagelijkse maaltijdplan als u af wilt slanken er nu uit komen te zien?

Ontbijt
Begin de dag met een heerlijke shake, waarbij u een keuze maakt uit 6 heerlijke smaken. Voeg eventueel vers fruit toe en vergeet niet uw vezel- & kruidentabletten en overige essentiële vitaminen en mineralen. Drink daarnaast een glas Thermojetics Kruidendrank.

Koffiepauze
Kies 1 tussendoortje, zoals een Proteïnereep, sojanootjes of een drankje. Denk ook aan uw fruit en rauwkost. En geniet van een glas Thermojetics Kruidendrank.

Lunch
Maak weer zo'n heerlijk shake, ook nu weer op maat gemaakt. Vergeet niet uw supplementen, voor het beste resultaat op de lange termijn.

Theepauze
Kies weer 1 tussendoortje, net als bij de koffiepauze. Vergeet ook nu uw fruit en rauwkost niet. Maak daarbij weer zo'n heerlijk glas Thermojetics kruidendrank klaar.

Diner
Kies voor vetarme voedingsmiddelen die bovendien eiwitrijk zijn. Denk hierbij aan vlees, kip, kalkoen, vis, ei of vleesvervangers zoals Quorn en tofu.
Kies daarbij kleurrijke groenten. Kleurrijke groenten en vruchten vormen de basis van het dagelijks menu. Ze zijn rijk aan vitaminen en mineralen en helpen uw lichaam in een goede conditie te houden

Als u meer wilt eten om uw trek te stillen, kies dan voor groene groenten. Spinazie en asperges zijn bijvoorbeeld een betere keuze dan doperwten en mais. Voorbeeld: 250 gram spinazie aangevuld met 100 gram tomatensaus bevat slechts 90 kilocalorieën, maar u krijgt zo wel de voedingsstoffen van twee kleurgroepen binnen.

Ontwerp Liquid Mindz